SEO Çalışırken Bunlara Dikkat Edin!

Seo çalışmlarınızı yaparken dikkat etmeniz gereken önemli bilgiler, 2014 yılında HTTPS’e geçmek sayfa değerini artırma konusunda önemli bir unsurken, 2015’te bu durum mobil kullanıcı deneyimini geliştirme odağındaydı. 2016’da ise RankBrain isimli yeni yapay zeka algoritması önemli hale gelmişken, 2017’de HTTPS geçiş yine gündeme gelmiş ve 2018’de ise mobil sayfa yüklenme hızı ve kullanıcı deneyimi ön […]

Youtuber Videoları İçin SEO Nedir?

Seo Uygulamaları, YouTube dendiğinde aklınıza birçok şey gelebilir. Müzik, eğlence, spor, haber… Sayamayacağımız sayıda çok kategoride milyonlarca video izleniyor, milyonlarca kanal takip ediliyor ve milyonlarca kullanıcı, dünyanın dört bir yanından YouTube’u kullanıyor. YouTube Kanal Videoları İçin SEO Uygulamaları Bu kadar yüksek potansiyele sahip bir platformda yer almak istiyorsanız, ilgi çekici içeriğin yanı sıra kullanıcıya yönelik […]

SEO Rakip WebSite Analizi

Dijital dünyada bilgi almak açısından zorlandığımız en önemli segment, rakip analizi olmuştur. Bu zorluğu giderebilmek için çok çeşitli araçlar geliştirilmiş, kimi varlığını sürdürmüş kimi ise tarihe karışmıştır. Çünkü verimli bir analizin yapılabilmesi için gerekli olan enstrümanları her yazılım veya her yöntem sağlayamayabilir. Dijital varlığınızı ölçmek için kullandığınız araçlar, kaynağa sahip olduğunuz için neredeyse %100 doğru […]

SEO Araçlarına Genel Bakış

Kullanabileceğiniz birçok Ücretli ve Ücretsiz SEO aracı olduğunu söyleyebiliriz. Hepsinin kendine has avantajları ve dezavantajları var. Sitenizin durumu ve SEO projenizin planlamasını baz alarak hangi araçları kullanmanız gerektiğini belirlemeniz faydalı olacaktır. Bütün SEO araçlarını kullanmak ya da kendinizi birkaç tanesiyle sınırlandırmak zorunda değilsiniz, sonuçta her SEO aracının yapabilecekleri ve yapamayacakları var. Günümüzde kapsamlı bir SEO […]

Ücretli SEO Araçları

Yeni bir SEO projesi başlattıysanız ve iş hacminiz çok yüksek değilse, ücretsiz araçlar sizin için yeterli olabilir. Ancak büyüme sürecindeyseniz ve ileri düzey bir SEO çalışması yapmak istiyorsanız, bazı noktalarda takılabilirsiniz. Bu noktada ücretli SEO araçlarına ihtiyaç duyabilirsiniz. Eğer ücretsiz araçların kesinlikle yeterli olmadığını düşünüyorsanız, aşağıda kısaca bahsedeceğimiz birkaç ücretli SEO aracını test edebilirsiniz. Not: SEO çalışmasında […]

Ücretsiz Webmaster Araçları

Webmaster araçları daha çok başlangıç seviyesi SEO çalışmalarında kullanımı uygun olan ücretsiz SEO araçları, kısıtlı da olsa SEO uzmanlarının birçok konuda fikir sahibi olmasını sağlayabiliyor. Çoğu ücretsiz SEO uygulaması farklı kısıtlamalara sahip, kısıtlamaları aşmak için ücret ödemeniz gerekebilir. Bazıları da tamamen ücretsiz olmasıyla ön plana çıkmakta… Google ve Diğer Ücretsiz Webmaster Araçları Google Search Console Eski ismi Google […]

Bilmeniz Gereken 10 Ücretsiz SEO Aracı

Seo için kullanabileceğini 10 farklı araç, Eğer ki kendiniz bu çalışmaları yapmayı planlıyorsanız, SEO için bazı araçlara ihtiyacınız olacak. Hem rakip takibi hem de SEO performans ölçümlemeleri, anahtar kelime bulma gibi işlemler için bu araçlar oldukça işinize yarayacaktır. Bu yazıda, SEO çalışmalarınızdaki farklı amaçlara hizmet edecek bazı araçları sizlere tanıtacağız. Keywordtool.io Yeni anahtar kelimeler bulmak […]

E-ticaret KPI Nedir?

E-ticaret yapan firmaların ölçümlemesi gereken KPI’lar nelerdir? E-ticarette başarı olmanın altın kurallarından biri de doğru metrikleri ölçümleyerek analiz edebilmektir. Doğru stratejilerin belirlenmesi ve bu stratejilerin sonuçlarının ölçümlenmesi şirketinizin daha karlı ve uzun soluklu olmasını sağlayacaktır. E-ticaret KPI Nedir? Bu analizleri yapabilmek için de KPI’lara ihtiyacınız vardır.İngilizce’de Key Performance Indicators (KPI) olarak geçen bu metrikler dilimize […]

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi

Sosyal medya; çift taraflı ve eş zamanlı bilginin en hızlı yayılan ve büyük bir kitleye ulaşan medya sistemidir. Ayrıca sosyal medya, kişilerin internet üzerinde birbirleri ile yaptığı diyaloglar ve paylaşımlardan oluşan bir bütündür. Markanızın sosyal medyadaki gidişatından memnun değil misiniz? → İçerikleriniz beğeni alıyor fakat satışlarda bir değişim göremiyor musunuz? ← → Markanızın bilinirliğine katkı sağlamasını […]

Google Ads Reklamları Hakkında Önemli Bilgiler

Google Adwords, Google’ın sunmuş olduğu bir reklamcılık hizmetidir ve Google gelirlerinin yaklaşık %90’nını oluşturur. Tam olarak sunduğunuz ürün veya hizmetleri Google’da arayan potansiyel müşteriler sizi bulsun. Siz de yalnızca reklamınız tıklandığında web siteniz ziyaret edildiğinde veya telefonla arandığınızda ödeme yaparsınız. Google’da reklam veren kullanıcıların reklamları Google da ilk 3 sıra ve sağ taraftaki 8 bölümden […]