Google Adwords, Google’ın sunmuş olduğu bir reklamcılık hizmetidir ve Google gelirlerinin yaklaşık %90’nını oluşturur.

Tam olarak sunduğunuz ürün veya hizmetleri Google’da arayan potansiyel müşteriler sizi bulsun.

Siz de yalnızca reklamınız tıklandığında web siteniz ziyaret edildiğinde veya telefonla arandığınızda ödeme yaparsınız.

Google’da reklam veren kullanıcıların reklamları Google da ilk 3 sıra ve sağ taraftaki 8 bölümden bir tanesinde yer alır.

Bir de Google’ın görüntülü reklam ağı bulunmaktadır. Görüntülü reklam ağı ise birçok sitede muhtemelen görmüş olduğunuz “Google Reklamları” ibaresiyle yer alan resim, video veya hareketli reklamlardır.

Google reklamlarında ücretlendirme tıklama başına maliyet ile gerçekleşir. Reklam veren bir günlük bütçe belirler ve reklamlar bu günlük bütçe dahilinde tıklama alır.

Daha fazla müşteri çekin Web sitenize yeni ziyaretçiler çekmek, İnternet satışlarını artırmak veya mevcut müşterilerinizin ilgi düzeyini yükseltmek gibi farklı amaçlarınız olabilir. Google AdWords sayesinde hepsi mümkün.

Tıklama başına maliyetler ise sektörden sektöre göre değişkenlik gösterir ve sektördeki rekabete göre belli olur.

Örneğin bir sektörde tıklama başına maliyet 0,25 kuruş ve reklam veren 20 TL civarında bir günlük bütçe belirledi

Reklamlar 0,25 kuruştan tıklama alır ve belirlenen günlük bütçeye ulaşana kadar reklamlar tıklanmaya devam eder.

Geniş çaplı özellikleri ile birçok reklam aracından farklıdır.

Reklam verenler reklamların gösterileceği ülke, bölge veya şehir seçebilir.

Bunun dışında reklamların gösterileceği gün ve saat aralığını belirleyebilir ayrıca reklamların gösterileceği yaş, cinsiyet gibi demografik özellikleri de seçebilirler.

Doğru kullanıcılara doğru zamanda ulaşın Google’daki kullanıcılar, sunduğunuz ürün ve hizmetleri tam aradıkları anda işletmenizi bulabilir.

Bize ihtiyacınız varsa yanınızdayız;

İletişim Bilgilerimiz;

► Bülent Karaman

► Tel: 0535 512 05 25