Kullanabileceğiniz birçok Ücretli ve Ücretsiz SEO aracı olduğunu söyleyebiliriz.
Hepsinin kendine has avantajları ve dezavantajları var.
Sitenizin durumu ve SEO projenizin planlamasını baz alarak hangi araçları kullanmanız gerektiğini belirlemeniz faydalı olacaktır.
Bütün SEO araçlarını kullanmak ya da kendinizi birkaç tanesiyle sınırlandırmak zorunda değilsiniz, sonuçta her SEO aracının yapabilecekleri ve yapamayacakları var.
Günümüzde kapsamlı bir SEO çalışması yapmak istiyorsanız, hem ücretsiz hem de ücretli SEO araçlarını aynı anda beceriyle kullanabiliyor olmanız şart.
Ücretsiz veya limitli SEO araçları ihtiyaçlarınızı bir noktaya kadar karşılayabiliyorken, eksik kalan noktaları ücretli SEO araçlarıyla tamamlamanız mümkün olmakta.
Sitenizin trafiğinden backlink profiline, sosyal medya performansından site üstü optimizasyonuna kadar birçok noktada size rehber olacak bu araçlardan mahrum kalmamanızı tavsiye ederiz.
Son söz olarak şunu da ilave edelim: bahsi geçen araçların hiçbirisi kusursuz değiller.
Bu araçların zaman zaman hatalı veriler sunduklarına şahit olabiliyorsunuz.
İşte bu noktada SEO ile ilgili tecrübeleriniz, gözlemleriniz ve daha önce yapmış olduğunuz hatalardan almanız gereken dersler devreye girmek durumunda.
Bu araçlarla geçmiş SEO tecrübelerinizi harmanlayabilirseniz gerçekten iyi sonuçlar elde etmeniz mümkün olabilir.
Bizim bu konuda önerimiz bu araçların verdiği sonuçlar hep şüpheyle yaklaşmanız ve SEO konusunda bilgi ve tecrübelerinizi sürekli olarak arttırmanız…